(Zoo)informacije: Informatika i životinje (I. dio)

Završila je još jedna uspješna školska godina. Na satima Informatike učenici su pokazali veliku kreativnost sudjelujući u raznim projektima. Za kraj školske godine, u sklopu projekta (Zoo)polisi i odiseje, izradili su mnoge kvizove i igrice kako bi potaknuli ostale učenike, ali i profesore, da nauče nešto novo o životinjama. Provjerite i vi svoje znanje te otkrijte zanimljive činjenice koje dosad možda niste znali. Nadamo se da će vam biti zabavno!

Radovi 1.4 i 3.5 razreda za projekt (Zoo)polisi i odiseje

1. Naši AI ljubimci

Učenici 1.4 razreda kreirali su svoje virtualne ljubimce koristeći se besplatnim AI kreatorom slika Playground i-create. Njihove uratke možete pogledati u virtualnom fotoalbumu izrađenom s pomoću alata Book Creator.




2. Križaljka o životinjama

Jakov Zamarin i Mai Rožmanić, učenici 1.4 razreda, kreirali su inovativnu križaljku kojom možete testirati i upotpuniti svoje znanje o životinjskom carstvu:

https://crosswordlabs.com/embed/zivotinjsko-carstvo-4.



3. Mačka i miševi – igrica koja koristi pygame

Maša Šverko, Ivana Barišić i Mihaela Stjepić, učenice 1.4 razreda, izradile su dinamičnu, kreativnu, ali vrlo izazovnu igricu čiji je cilj pomoći mački da ulovi miša. Ova igrica ima samo pet razina, ali još nitko nije uspio prijeći posljednju razinu. Zato pozivamo sve učenike da se okušaju u ovom izazovu:

https://drive.google.com/file/d/1iEJKxpoVOflvTLTAKh0mqKcsIPIAd2t9/view?usp=drive_link.



4. Ludi labirinti – igrica koja koristi pygame

Adrian Skomerža iz 3.5 razreda izradio je igricu Ludi labirinti u programskom jeziku Python, a koristi library pygame. Za instalaciju pygamea prvo je potrebno imati alat pip koji dolazi zajedno s instalacijom Pythona, zatim treba otvoriti Command Prompt i upisati naredbu: py -m pip install pygame. Kad je pygame instaliran, dovoljno je pokrenuti main.py. U igrici kontrolirate miša koji treba doći do sira negdje u labirintu. Kada dođete do sira, igrica vas vraća na početni ekran, a kad ponovno uđete u igru, otvara se nova razina sa složenijim labirintom:

https://drive.google.com/file/d/1MZpOQyTluL7818VC_KE_Ls8AGk5_8DVC/view?usp=drive_link.

5. Zaštićene životinje Hrvatske – Tko želi biti milijunaš?

Luka Ivanov iz 3.5 razreda izradio je kviz Tko želi biti milijunaš o zaštićenim životinjama Hrvatske. U ovom kvizu možete se okušati klikom na poveznicu:  

https://learningapps.org/watch?v=p7idaf01324.



6. Kviz o životinjama – genially

Darija Marić, Neva Roviš, Maja Srdić i Ruta Šimunić, učenice 1.4 razreda, pripremile su kratak kviz kojim možete testirati svoje znanje o životinjama kao što su lav, plavi kit, vuk i kornjače:

https://view.genially.com/664d0469dadbcf00141666a4/interactive-content-zivotinjski-svijet.



7. Zeko i mrkve – igrica u Scratchu

Učenice 1.4. razreda, Iva Barbalić i Vanda Špalj, osmislile su simpatičnu igricu sa zecom. Pomognite zecu da uhvati mrkve te usput otkrijte koja je namirnica izrazito štetna za zečeve: 

https://drive.google.com/file/d/1TLLOcwNTNCIMuvpkpqJ0AIU6OQ13wc8u/view?usp=sharing.


Pripremile: Una Mastrović i Iva Barbalić (1.4)

Popularni postovi s ovog bloga

Izvanučioničke zoodiseje: Istarske farme

Nastavnički (zoo)polisi i odiseje: Glorija Mavrinac i Boja

Razgovor s nastavnikom Hrvojem Tomljanovićem: O pomerancu Oryju i važnosti životinja u povijesti (I. dio)