(Zoo)informacije: Informatika i životinje (I. dio)
Završila
je još jedna uspješna školska godina. Na satima Informatike učenici su pokazali
veliku kreativnost sudjelujući u raznim projektima. Za kraj školske godine, u
sklopu projekta (Zoo)polisi i odiseje, izradili su mnoge kvizove i igrice kako
bi potaknuli ostale učenike, ali i profesore, da nauče nešto novo o
životinjama. Provjerite i vi svoje znanje te otkrijte zanimljive činjenice koje
dosad možda niste znali. Nadamo se da će vam biti zabavno!
Radovi
1.4 i 3.5 razreda za projekt (Zoo)polisi i odiseje
1. Naši
AI ljubimci
Učenici 1.4 razreda kreirali su svoje virtualne ljubimce koristeći se besplatnim AI kreatorom slika Playground i-create. Njihove uratke možete pogledati u virtualnom fotoalbumu izrađenom s pomoću alata Book Creator.
2. Križaljka
o životinjama
Jakov Zamarin i Mai Rožmanić, učenici 1.4 razreda, kreirali su inovativnu križaljku kojom možete testirati i upotpuniti svoje znanje o životinjskom carstvu:
https://crosswordlabs.com/embed/zivotinjsko-carstvo-4.
3. Mačka
i miševi – igrica koja koristi pygame
Maša Šverko, Ivana Barišić i Mihaela Stjepić, učenice 1.4 razreda, izradile su dinamičnu, kreativnu, ali vrlo izazovnu igricu čiji je cilj pomoći mački da ulovi miša. Ova igrica ima samo pet razina, ali još nitko nije uspio prijeći posljednju razinu. Zato pozivamo sve učenike da se okušaju u ovom izazovu:
https://drive.google.com/file/d/1iEJKxpoVOflvTLTAKh0mqKcsIPIAd2t9/view?usp=drive_link.
4. Ludi
labirinti – igrica koja koristi pygame
Adrian Skomerža iz 3.5 razreda izradio je igricu Ludi labirinti u programskom jeziku Python, a koristi library pygame. Za instalaciju pygamea prvo je potrebno imati alat pip koji dolazi zajedno s instalacijom Pythona, zatim treba otvoriti Command Prompt i upisati naredbu: py -m pip install pygame. Kad je pygame instaliran, dovoljno je pokrenuti main.py. U igrici kontrolirate miša koji treba doći do sira negdje u labirintu. Kada dođete do sira, igrica vas vraća na početni ekran, a kad ponovno uđete u igru, otvara se nova razina sa složenijim labirintom:
https://drive.google.com/file/d/1MZpOQyTluL7818VC_KE_Ls8AGk5_8DVC/view?usp=drive_link.
5.
Zaštićene životinje Hrvatske – Tko želi biti milijunaš?
Luka Ivanov iz 3.5 razreda izradio je kviz Tko želi biti milijunaš o zaštićenim životinjama Hrvatske. U ovom kvizu možete se okušati klikom na poveznicu:
https://learningapps.org/watch?v=p7idaf01324.
6. Kviz
o životinjama – genially
Darija Marić, Neva Roviš, Maja Srdić i Ruta Šimunić, učenice 1.4 razreda, pripremile su kratak kviz kojim možete testirati svoje znanje o životinjama kao što su lav, plavi kit, vuk i kornjače:
https://view.genially.com/664d0469dadbcf00141666a4/interactive-content-zivotinjski-svijet.
7. Zeko
i mrkve – igrica u Scratchu
Učenice
1.4. razreda, Iva Barbalić i Vanda Špalj, osmislile su simpatičnu igricu sa
zecom. Pomognite zecu da uhvati mrkve te usput otkrijte koja je namirnica
izrazito štetna za zečeve:
https://drive.google.com/file/d/1TLLOcwNTNCIMuvpkpqJ0AIU6OQ13wc8u/view?usp=sharing.
Pripremile:
Una Mastrović i Iva Barbalić (1.4)