Učenici
su tijekom nastavne godine pripremili i predstavili mnogobrojne radove kojima
su povezali fiziku i životinje. Nastavnik Petar Jelača izdvojio je one
uspješnije.
 |
Hidraulički uređaj koji prikazuje kretanje pauka (Ana Jurišić, Ana Kirinčić, Antonela Petković, Lucija Šestak, 2.1) i model tkiva polarnoga medvjeda (Neva Rubeša, Sara Dorčić, Tamara Vuković i Lina Rubeša) |
Kroz
projekt (Zoo)polisi i odiseje učenici 2.1 i 2.4 razreda na satima fizike
predstavili su svoje radove u kojima su povezali fiziku i životinje. Saznali
smo kako funkcionira termoizolacija kod polarnih medvjeda, kako ptice lete, zašto električna jegulja
proizvodi električnu struju, što je potrebno ribama da prežive na velikim
dubinama, kako ribe plivaju i mnoge druge zanimljivosti iz svijeta životinja.
Učenici su svoje projektne zadatke izrađivali u grupama te su izradili modele
pomoću kojih su prezentirali određena svojstva životinja povezavši ih s
fizikom.
 |
Model električnoga polja električne jegulje (Ana Kalajžić, Iva Drobina i Lara Mohović, 2.4) |
Petar Jelača, nastavnik
fizike